Pharmapromo Kft.

huen

E-detailing, digital detailing

Az e-detailing az első olyan megoldás, amely a marketing és tájékoztatás hálózati jellegű megvalósítását teszi lehetővé. Ez a koncepció először az Egyesült Államokban terjedt el, mára pedig széles körben ismert, és gyakran használt módszer Európa-szerte is, összhangban azzal, hogy növekszik az igény a minél részletesebb és könnyebben elérhető információ, tájékoztatás iránt. Főként az egészségügy területén igen népszerű, hiszen a hatalmas tudásanyag frissen tartása, a folyamatosan változó készítmények, kezelések követése, naprakész ismerete elengedhetetlen.

Az általunk kifejlesztett e-detailing rendszer keretében lehetőség van arra, hogy különböző orvoscsoportokat meghívó e-mail útján („hagyományos” e-detailing), illetve az orvoslátogatók tablet készülékein elérhető e-detailing oldalon keresztül (digital detailing) egy következetesen felépített promóciós slideshow megtekintésére invitáljunk.

A véleménydependens e-detailing struktúra alkalmazásával minden orvost személyre szabott termékinformációval érhetünk el, emellett folyamatos statisztikát állíthatunk fel az információs mix egyes elemeinek kedveltségéről. Az egyes e-detailing kontaktusok végeztével az orvosok feedback kérdőívet tölthetnek ki, melyben specifikusan csak az általuk látott információra vonatkozóan teszünk fel bevéső, emlékeztető kérdéseket, természetesen lehetővé téve az egyes e-detailing diák ismételt tanulmányozását. Az orvosoknak lehetősége van arra is, hogy számszerűen, illetve szövegesen is értékeljék, véleményezzék a látottakat.

Az általunk létrehozott www.e-detailing.hu egy zárt, regisztrációköteles orvos-szakmai információs oldal. Tartalma csak egészségügyi szakképesítéssel rendelkezők számára érhető el.

E-detailing

Az e-detailing legfontosabb előnyei közé tartozik, hogy nem szükséges az orvoslátogató jelenléte (az orvosok meghívó e-mail-en keresztül érik el a promóciós anyagot), így a nehezen elérhető, a látogatók által le nem fedett területen praktizáló orvosok is elérhetők.

További előnye a nagyfokú rugalmasság, hiszen az adott anyagot mindenki saját időbeosztásának megfelelően akkor és olyan ütemben tanulmányozza át, amikor neki a legalkalmasabb. Mivel a böngészés bármikor megszakítható, illetve újrakezdhető, lehetőség van egy-egy rész, fejezet többszöri áttekintésére, elmélyítésére is.

Digital detailing

Az adott promóciós anyag az orvoslátogatón keresztül – elektronikus úton – jut el a célközönséghez, a látogató személyes jelenléte pedig biztosítékot jelent arra, hogy az orvos megtekinti a kampányt. A látogatónak a látogatás során a digital detailing segítségével lehetősége van arra, hogy nagy mennyiségű információt adjon át az orvosnak könnyen befogadható, szemléletes formában. A folyamat interaktív, az orvos azonnal felteheti a látottakkal kapcsolatos kérdéseit a látogatónak.

Kombinált program

Az e-detailing és a digital detailing előnyeit ötvözve minden, a szakterülethez tartozó orvos elérését biztosítja. Az adott promóciós anyag a meghívó e-mail-en, illetve az orvoslátogatón keresztül is elérhető a kampány időtartama alatt, lehetővé téve a későbbi, illetve többszöri megtekintést.